Ballad of the Knight

Template
United States
Chitarra:
rootshell708 jams

Remix disponibili:

Mi piace:
+ 17
Caricata:
09/21/2021
Ascoltata:
216
Scaricata:
4
Remix:
2
just a little ballad in A, all adds welcomed [img]https://64.media.tumblr.com/cf9c2f276823be4e8b17e2ab6669c1dc/tumblr_okkjhsmrHy1vtizobo3_250.gif[/img]
Somiglia a:
rock, ballad

Commenti

Ernie440
Classic bro!! Really cool Nick ... makes me think of the Gladiator one you did!! Great epic rock!! :W:D+3
Settembre 22 2021 05:01:17
Ernie440
rootshell I was thinking about "the last gladiator" as well hehe :) thx brotha, rock n roll! :W +0
Settembre 22 2021 15:31:21
Ernie440
Ernie440 Made me think of the "Mash" theme too .. just the very opening chord, first couple seconds.. vaguely similar haha

[youtube]GIGYLBVjYZA[/youtube]


GET TO THE CHOPPA!!!
+1
Settembre 22 2021 17:58:57
Ernie440
rootshell dude, it does! that little note in there for sure, haha :D +2
Settembre 22 2021 18:00:28
Ernie440
Ernie440 yeah it was buggin' me yesterday, seemed so familiar ... I listened to it today and was like .. oh yeah .. Mash! Funny how theme music stick to ya like that. +1
Settembre 22 2021 18:34:12
Ernie440
rootshell i might have to retitle it "Hot Lips" :D +1
Settembre 22 2021 18:37:38
Ernie440
Ernie440 LOL! Frank and Margaret sneaking around ... sheeesh!!

[img]https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F9f%2Ff3%2F2a%2F9ff32acb1c10c01b07f7bed275e16dca.jpg&f=1&nofb=1[/img]
+1
PJE
You are everything I absolutely love about progressive melodic rock music rolled into one my friend….you thrill me when I listen and fire the imagination…don’t ever stop sharing your beautiful gifts Nick<3:o:)+3
Settembre 22 2021 22:50:52
PJE
rootshell <3 <3 <3 i will cherish this my friend +1
Settembre 25 2021 00:08:19
PJE
PJE :) +1
Tu
Brilliant my friend. I feel thoroughly entertained now <3<3<3+2
Settembre 22 2021 04:58:49
Tu
rootshell :D thanks Tu <3 +1
piper
Ohhh, nice one Mr. R :D+1
Settembre 22 2021 05:01:32
piper
rootshell thank you piper <3 +0
rp3drums
Killer bro. A bit of DIO going on here. Love it.+1
Settembre 22 2021 05:02:04
rp3drums
rootshell yeah has that DIO drive, thx brotha :W +1
Riffraff
So f'n cool! <3<3:o:W+1
Settembre 22 2021 05:02:50
Riffraff
rootshell thx Ron, ballads are fun to mess around with :) :W +0
DanDiplo
Another epic, that moves nicely between that lovely clean melodic movement to full-on sword-swinging action!+1
Settembre 22 2021 17:58:24
DanDiplo
rootshell hehe, love the sword-swinging analogy, thanks Dan! +0
Mikebanez
Rock ballad:W you gonna sing?. you should:D+1
Settembre 22 2021 22:50:21
Mikebanez
rootshell i can give it a go...i may need to read up on some knight history :) +1
Mikebanez
your Knight has a nervous twitch.:o+1
Settembre 22 2021 22:49:42
Mikebanez
rootshell lol he does huh LMAO +0
Wade
Another epic play.+1
Settembre 23 2021 17:45:34
Wade
rootshell thanks Wade <3 +1
wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
bhunt1 from United States

"Wikiloops is an amazing creative community! I have had so much fun here and have learned so much."

wikiloops.com usa i Cookies per fornirti la miglior esperienza di navigazione.
Leggi di più nella nostra nota sulla tutela dei dati personali .