Got the Lost Salmon Blues

United States
Sequencer:
Rickplayer782 jams
Remix
step I
United States
Sequencer:
Fishinmissio2817 jams

Remix disponibili:

Mi piace:
+ 12
Caricata:
08/28/2014
Ascoltata:
1.119
Scaricata:
4
Remix:
2
OK...so after sittin out on the river all frickin day and losing the only fish we saw hooked..came home ..tooted out some blues to this track.and thought.."What the heck?" and made up some lyrics on the spot. I'm not a vocalist..but hey..it was fun..ha ha

Commenti

MajorTom_III
killer. Sounds like something Frank Zappa would do Ha Ha. ENCORE ENCORE+3
Agosto 29 2014 17:43:16
MajorTom_III
akethesnaker Yeah! ZAPPA! You`re right! +2
akethesnaker
Great vocals playing and lyrics Mark!:D You should go for bigger fishes! Peanuts with jelly sounds good. https://www.youtube.com/watch?v=HZvGMxXzsZI+1
ToadCruncher
nice one.
sounds a lot like fishing here on The Piscataqua River
+1
Agosto 30 2014 03:58:06
ToadCruncher
Fishinmissio Well.our main goal is just to have fun..catching fish is a bonus. All hell is gonna break loose here in about a week :-) +2
Agosto 30 2014 22:43:00
ToadCruncher
ToadCruncher your much to hard on yourself man. The vocals are great, reminds me of the Fools band from Ipswich Massachusetts, there singer would tell some great stories using this same style.
nothing but respect, U the man:)
+0
piper
OMG is that your voice Fish? LOL, that is sooo coool!+1
Maggio 19 2015 22:52:49
piper
Fishinmissio Yeah..I told my wife I should try the vocal thing..Made up all the words as I went +1
Maggio 19 2015 22:54:07
piper
piper Love it ! You sound like a Southern CA. boy, LOL +0
Maggio 19 2015 22:55:56
piper
Fishinmissio I have an Oklahoma accent..don't know why..I grew up in Oregone +1
Maggio 20 2015 01:38:29
piper
piper LOL, Oregone +0
Maggio 20 2015 02:17:30
piper
Fishinmissio 'Cept Portland's a bit too liberal for me...I moved to Vancouver Washington in 2003 and love it here..We call it "Vantucky" +1
Maggio 20 2015 02:22:04
piper
piper I'm originally from Southern CA. moved to Tulsa, OK for a few years, hated it, than moved back CA, than moved to NY, LOL. Talk about an education, LOL +0
Maggio 20 2015 02:24:31
piper
Fishinmissio Geez..My 3 daughters live near Oklahoma City..#2 had her house sucked up in an F5 Tornado a few years ago...You can have Oklahoma if you ask me..The Pacific Northwest is frickin awesome +1
Maggio 20 2015 02:43:48
piper
piper I wouldn't go back OKla. if you paid me! The bugs were gross! LOL +0
piper
I added to your mix, not sure if I should upload it, LOL+1
Maggio 20 2015 03:31:28
piper
Fishinmissio Why not? That's what we are all here for right? +1
Maggio 20 2015 04:02:40
piper
piper Yeah, but I added childish sideffects after the beer part, LOL +0
PaulBOwens
cool to hear the voice behind the sax :)+1
Fishinmissio
Did it all backwards...sax first.."vocals"(sad I know.) If anyone that has a good voice would rather put me out of misery..feel free to ask me to post a remix without the vocals..ha hahaha+0
mbiegun
Great track and add!+0
jmrukkers
Cool, love the vocals and the sax!+0
Uloisius
cool ;o)+0
wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
Neddings from Netherlands

"I support wikiloops because making music costs money, listening to good music is priceless"

wikiloops.com usa i Cookies per fornirti la miglior esperienza di navigazione.
Leggi di più nella nostra nota sulla tutela dei dati personali .