Fright Rider

England
Batteria:
PJE1728 jams
Remix
step I
United States
Chitarra:
rootshell221 jams

Remix disponibili:

Mi piace:
+ 16
Caricata:
12/16/2020
Ascoltata:
293
Scaricata:
5
Remix:
3
cool and powerful drumming from Peter...i tried in some areas to match the sticks...happy looping!
Somiglia a:
metal, rock

Commenti

Ernie440
NICE!!!! :W:W... wicked rock on these great drums .. nicely matched in areas! :O:D Yeah man! ;) You are seriously kickin some butt on this one, great riffs! :W+4
Dicembre 16 2020 17:47:29
Ernie440
DirkL Wow Ernie, I don't think I've ever seen you show this kind of excitement. I'll be waiting to see what you do with this. :D +2
Dicembre 16 2020 17:51:42
Ernie440
Ernie440 hehe these fast paced country tunes always grab me!! Won't be 'til tomorrow though, done my quota for today!! :O:W :D +3
Dicembre 16 2020 18:40:40
Ernie440
rootshell thanks Ernie, crazy ride on this one haha +1
JEF29730
Crazy !!!:o:W+2
Dicembre 16 2020 18:40:54
JEF29730
rootshell :W :W +0
Anrak
Insane guitar work:W:W. Really great. And PJE you are a beast. Driving groove. Good team. I'm annoyed to sit for 11 hours at work. But now I have a good mood on the ride home.:D:D Thanks+2
Dicembre 16 2020 18:45:29
Anrak
rootshell thanks for the feedback Anrak :) i just started my work day myself. keep rocking and hope your day gets better :) +1
PJE
Now we’re Talking Nick, :oyou totally nailed this on super tight...the best compliment is that you made it all sound so altogether cool...your riffs and matching fills are killer and love that fill at 1:04 and into the Rush break from 1:08....Rock On my friend and thank you love it<3<3<3:W+2
Dicembre 16 2020 19:09:00
PJE
rootshell glad you like it Peter, this one jumped out at me...kind of odd cuz i worked on this one without ever listening to the entire track first LOL. the beginning hooked me and i started adding to it immediately, haha. have a great day my friend! :W :W +1
DirkL
Kit: "Michael, there is a bus on fire ahead of us obstructing our path. Shall I turn into a flying saucer and fly over it?" Michael: "Do it buddy." :D+1
Dicembre 16 2020 18:39:36
DirkL
rootshell haha exactly. the intro reminded me of some metal version of knight rider lol :D +1
Dicembre 16 2020 20:58:56
DirkL
DirkL :D:W +0
Stamim2000
You Rock Peter & Nick Excellent work. Energy+1
Dicembre 16 2020 20:19:53
Stamim2000
rootshell thank you! :D +0
Wade
OMG...that's amazing. Your timing, phrasing and breaks/transitions are incredible.+1
Dicembre 17 2020 07:28:48
Wade
rootshell thank u so much Wade :D +1
axenvocs
Yes this kicks some ass awesome :W+1
Dicembre 17 2020 07:28:01
axenvocs
rootshell thanks Gary! :W +1
btrasher
wonderful job !!!:o
great sound and playing nick!!:):W
+1
Dicembre 17 2020 07:27:42
btrasher
rootshell thanks for checking it out Stephane :W +1
Major 3rd
Killa guitar add! superb~!!~ rocks:W+1
Dicembre 18 2020 02:10:24
Major 3rd
rootshell thank you! :W +1
wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
TommyDarko from United States

"I love WikiLoops because I can collab with other musicians. I also love to jam out to great indie tracks-most are better than today's hits! "

wikiloops.com usa i Cookies per fornirti la miglior esperienza di navigazione.
Leggi di più nella nostra nota sulla tutela dei dati personali .